HTML

Napjaim Angliában

Hogy s mint töltöm napjaimat, távol otthonról.

HTML doboz

Begin of mycountdown.org script -->

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

időjárás errefele

Kik vannak itt?

Utolsó kommentek

  • mevera: Az a holnap már régen elmúlt. Kár hogy nincs kedved írni... (2012.02.06. 20:16) Reg vart hirek
  • tüzeslány: Nagyon ügyes vagy. Mennyivel nagyobb lehetőséged van kint, mint itthon volt! Örülök, hogy megtalál... (2010.11.07. 21:17) Sikerult az akkreditalas!
  • tüzeslány: Szia Ági! Hihetetlenül jól nézel ki!!!! Örülök, hogy a régi vagy, sőt. Remélem jelentkezel, ha t... (2010.11.07. 21:12)
  • aggieelek: @csilla_k: de meg a szineket meg akarom valtoztatni, mert nem tetszik, majd elszorakozok vele (2010.04.10. 19:52)
  • csilla_k: Jo lett a blog uj kulseje! (2010.04.10. 19:31)
  • Utolsó 20

Címkék

kutyusum, ha igazi nincs is

Reg vart hirek

2011.10.25. 20:46 :: aggieelek

Mar eleg regota hanyagolom az oldal, tobben meg is jeleztetek. Most meg probalom bepotolni. Az a baj hogy minig halaszgattam, utanna meg olyan sok minden tortent, hogy akkor meg azert nem irtam. Most meg nehez.

Hol is kezdjem? Apukam mondana az elejen :)

Szoval januarban irtam utoljara. Akkor meg tudtam az elso vervetelnek az eredmenyet. Ami nagyon jo volt. Vartam a tobbi idopontra de nem jottek. allandoan hivtam a korhazat, de nem inteztek semmit. Vegre kaptam mri-re idopontot marciusra, igy februarban hazamentem 10 napra, mert 2 ev utan mar hianyzott a csalad.  

Jo volt otthon, csak nagyon suru, sok mindenkit meglatogattam, de igy se mindenkire jutott ido.

Most csak to mondatokban osszefoglalom a honapokat es utanna majd bovebben kifejtem:

Marcius: Cork Irorszag Csillaval

Aprilis: husvet, biztos torten valami, majd meg nezem a kepeket

Majus:kicsit magam alatt voltam a lakotarsak miatt, es elhataroztam elkoltozok, meg Kasia is meglatogatott

Junius: koltozes mar megint, de most mar egyedul lakok St Ivesban.

Julius: Kata meglatogatsa Coventryben

Augusztus: szomszedaim jottek otthonrol, Zsoltiek lakokocsit venni es kirandulgattunk.

Szeptember: Utazas Lengyelorszagba Dominikaek eskvujere, vodka halalos :)

oktober: munka, munka, munka. Ja mult hetvegen madarparkab voltunk. 

 

Szoval igerem szepen feltoltom. Holnap kezdem is.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aggieelek.blog.hu/api/trackback/id/tr203256100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mevera 2012.02.06. 20:16:07

Az a holnap már régen elmúlt.
Kár hogy nincs kedved írni...
süti beállítások módosítása