HTML

Napjaim Angliában

Hogy s mint töltöm napjaimat, távol otthonról.

HTML doboz

Begin of mycountdown.org script -->

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

időjárás errefele

Kik vannak itt?

Utolsó kommentek

  • mevera: Az a holnap már régen elmúlt. Kár hogy nincs kedved írni... (2012.02.06. 20:16) Reg vart hirek
  • tüzeslány: Nagyon ügyes vagy. Mennyivel nagyobb lehetőséged van kint, mint itthon volt! Örülök, hogy megtalál... (2010.11.07. 21:17) Sikerult az akkreditalas!
  • tüzeslány: Szia Ági! Hihetetlenül jól nézel ki!!!! Örülök, hogy a régi vagy, sőt. Remélem jelentkezel, ha t... (2010.11.07. 21:12)
  • aggieelek: @csilla_k: de meg a szineket meg akarom valtoztatni, mert nem tetszik, majd elszorakozok vele (2010.04.10. 19:52)
  • csilla_k: Jo lett a blog uj kulseje! (2010.04.10. 19:31)
  • Utolsó 20

Címkék

kutyusum, ha igazi nincs is

Utolsó nap itthon

2009.06.18. 11:49 :: aggieelek

Megint az utolso pihenő napon írok, de most itthonról Mo-ról. Nagyon hamar eltellt ez a másfél hét, de nagyon tartalmas volt. Szinte egy perc szabadidőm nem volt, de nem is baj, mert legalább nem unatkoztam. Most itthon vagyok, itthon vannak a szülők is: anyu épp az utolsó símitasokat vegzi a ruháimon, kimassam megvarrja amit kell :) apu épp zörög a betonkeverővel, már két hete javítgatja, de még mindig furcsán morog.

Hogy telt az itthon lét?  Első pár nap, orvos látogatással jart, na nem eladni akartam valamit, csak ellenőriztetni magam, mint mindenki aki külföldön él. Minden rendeben volt, ma még egy-két tömést kicseréltetek.

Hétvégén a keresztfiam ballagásán voltam, végülis ez volt az ok amiért épp most jöttem haza. Kintröl hoztam neki Liverpoolos macit, mert imádja a focit és fociakadémiára megy továbbtanulni, azt köttettem a csokorba. Szép különleges volt a csokor, tetszett neki.

 

Itt szeretném nekik megköszönni a vendeglátást, minden nagyon jo volt és finom. Van egy jó kis sztorim most is. Már pénteken lementünk, mivel ők Szeged mellett laknak, a ballagás szombaton volt. Már nagyon várt mi8nket, mivel ritkán találkozunk, igaz skypon szoktunk eleg sűrűn beszelni, de az még se talalkozás. Éjszaka egyszobában aludtunk, és szmbat hajnalban 3/4 6kor arra ébredtem felébredt és az ágyamhoz jött, megpaskolta a takarót, megnézte, hogy tényleg ottvagyok e. Mondtam neki, menjen vissza aludni, mert még korán van. Másnap persze nem emlékezett rá, miért jött oda, csak arra, hogy megijedt, nem vagyok ott. Jót nevedtünk ezen.

 Hétfőn elmentem meglátogatni a másik keresztgyerekemet is. A szünet első napja volt, igy elmentünk egy kis kirándulásra a Vértesbe, mivel ők ott laknak.

Csóka kőn voltunk, itt van egy vár, amihez fel kellett mászni, ők persze élveztek, cúsztak, másztak. A végén mondták: Keri, ez nagy élmény volt.


Tegnap még arra is volt időm. hogy a Széchenyi fürdőben töltsem a délelöttöt, úszkáltam, napoztam. 

Jó volt itthon. Holnap már megyek vissza, ma még itthon családi és baráti körben szalonna sütés, nyársaás lesz. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aggieelek.blog.hu/api/trackback/id/tr181193009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mevera 2009.06.19. 15:39:25

Szia! Örülök hogy találkoztunk. Jó utat kívánok.
süti beállítások módosítása